ARAMA KUTUSU

16 Ağustos 2012 Perşembe

evde doğal deterjan nasıl yapılır


1 tane bebe sabunu rendele
1 su bardağı su ilave et ve çırp,sonra 1 bardak daha su
250 gr.karbonat çırparak yavaş ilave et
koyu krem gibi olur
çamaşır,lavabo,banyo temizleyici için uygundur

Evrensel aracı - yemekler ve çamaşır ...

Bu günlerde daha çok konserve ve temizlik ile uğraşıyorum,yemek bloğuna uygun gördüm bunu eklemek ,sonuçta bu da karıştırılır,çırpılır,yemek için uygun olmasa da bence yeri burada .Beriltmek isterim ki bu resim benim değil bir arkadaştan aldım,umarım işinizi görür.

6 yorum:

  1. Mazes'ciğim kolay gelsin, ne güzel ne marifetlisin, ben öyle şeylerle uğraşamıyorum ama mazeretim var sayılır çünkü Bücürük'le ve ev işleriyle uğraşınca zaman kalmıyor...sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık..bende bebekler için olan toz sabun kullanıyorum camasırlarımda.. gecen kıs denemk ıstedım deterjanımı kendım yapıyım dıye tv de ızlemıstım ıcıne borax konuldugunu duydum aradım bırkac aktarda bulamayıncada yapamdım..ama bu tarıfte borax yokmus deneyebılırım..teşekkürler bu saglıklı tarif için :)

    YanıtlaSil
  3. güzel fikir, doğal oluşunu sevdim

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil