ARAMA KUTUSU

7 Haziran 2012 Perşembe

POPOVER



TEPSİYE DÖKÜLEN HAMURU ÇEKMEDİM,DÜŞÜNÜN KREP KADAR İNCE BİR KARIŞIM OLDUĞUNU VE SONUÇ MUHTEŞEM ,KAHVALTI İÇİN SÜPER,TABİ YUMURTA SEVİYORSANIZ .

MALZEMELER:
-3 yumurta
-1/2 su bardağı süt
-1/2 su bardağı un
-1 çay kaşığının ucu ile tuz

YAPILIŞI:
-23-26 sm.tepsiye 1 çorba kaş tereyağı koyun ,fırını 220 'açın,tepsiyi içine koyun.Sonra yumurtaları,sütü,unu,tuzu tel çırpıcı ile çırpın,sıcak tepsiyi fırından çıkartın ,hamur karışımı içine dökün ve fırına verin,benim fırın gazlı,15 dak.kabardı,kızardı,manzarası için bile bu kahvaltılık yapılır ,inanılmaz .

26 yorum:

  1. Canım,
    ellerine sağlık. Nefis görünüyor. Kahvaltı sofrası için çok güzel bir tarif, teşekkürler.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  2. Popovers ı ben de denemiştim. O balon gibi görüntü 1-2 saniye içinde puufff diye sönüverdi. Meğerse masaya bile çok yavaş koymak gerekiyormuş.Güzel bir lezzetti ama yumurta kokuyordu benim ki. Senin ki daha farklı ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu şişman yufka gibi bir şey oluyor,kızardıktan sonra fırında 5-10 dak.bekledi soğumasın diye,tadını sevdik(küçük hanım yumurta sevmediği için tabi yemedi,kusura bakmasın,sadece çocuklarımızın beğendiklerini mi yapacağız hep).Keşke tepsideki ,pişmeden önceki hali çekseydim,kabarma anındaki bu mühteşem an için yapılır bu kahvaltı.

      Sil
  3. popover mi? İlk kez duydum ama resme bakınca muhteşem görünüyor, eline sağlık, yumurta severim, mutlaka deneyeceğim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk ,pişmeden önceki halini görseydin kesin yapardın,ilk defa bu kadar zevk aldım bir yemek yaparken,o kadar basit ama kabarırken,kendimi tekrarlayacağım,ama muhteşem bir şey.içine sonra bir şeyler doldurabilirsin,koparırsın bir parça,yufka gibi rulo yaparsın....

      Sil
  4. Чудесни са,
    много ги обичам!
    Сърдечни поздрави и хубаво лято, Диана

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. di-ani,mnogo lesni,vkusni,no na mene mi haresa nay mnogo momenta kogato nabuhvaşe,şte çakam golyamata şterka da si doyde na vakanciya i pak şte se izfukam.

      Sil
  5. Pazar sabahı yapmak üzere notumu aldım. :)) Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aklınıza gelirse kesin en baştan çekin resim,en basit şeyden görsel olarak muhteşem bir şey ,tadı da tabi benim için güzel.

      Sil
  6. Ellerinize sağlık,değişik ve lezzetli..sevgilerrrr..

    YanıtlaSil
  7. değişik lezzetlere yelken açmak... deneyeceklerim listesi uzuyorda uzuyor ;)
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında çok çabuk yapılıyor,benim liste de uzadı.

      Sil
  8. Прекрасна рецепта!
    Записвам си рецептата........чудесна е.Поздравления!

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık Mazes bende de yayınlanmak üzere taslakta bekliyor ben muffin kaplarında yapmıştım.Tepside de çok hoş olmuş bayıldım görüntüye. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaaa,mıfin kaplarda daha pratik olur içini doldurmak için,bekliyorum görüntüyü.

      Sil
  10. Offf bu ne muhteşem bir görünüm böyle canım.
    Diğer ekmeğini yapmadan yenisi geldi.İlk fırsatta yapılacaktır:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Arkadaşım,görüntüye bakmaktan ismini görmemişim.
    Görüntüsü ayrı güzel,ismi ayrı güzel.
    Ellerine emeklerine sağlık.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. ELLERİNE SAĞLIK MUAZEZİM...
    ÇOK GÜZEL PUFUDUK OLMUŞ
    :)))
    MMMM ALDIM YEDİM

    YanıtlaSil
  13. çok ilginçmiş mutlaka denemeli,ellerine sağlık..

    YanıtlaSil