ARAMA KUTUSU

20 Ağustos 2011 Cumartesi

tatildeydim, geldim

günaydın arkadaşlar,tatideydim,malesef sade ramazanda tatile çıkabilirim,işim öyle.Pazartesi 14 saate hotele giriş yaptık,cuma 12'de çıktık,1-2 saat eşimi bekledik bizi alması için ,kızlarımla giderim .Bu yaşta her türlü hastalık bulunur ,ama tatil yenilenmektir,3 sene önce örendim bunu .Ama dorusunu söylemem gerekirse bende altın kafese kapatan bülbül gibi 'evim' dedim ,benim için eylenmek mutfak galiba .Bir'de benim güneş alercim var ,2 gün kızlarla eylendik sonra gölgeleri takip ettim sadece .Oda gorevlisi kadın ( nedense temizlikçi demek diliv varmıyoru ) 'ile konuşma fırsatım oldu ,deyişiklik olsun diye 2 günümüzde bizim odadan başlamış temizlii,odalar zaten temiz ,benim için nezaman temizleyeçeyini önemli deyil dedim ,kadın açıldı,aslında bizim türkler asıl kötü müsteri mişler ,ille'de ilk onların odaları temizlenmesini isterlermiş,bizden çok memnun'imiş,son güne kadar ilk bizim odayı temizledi ve havlulardan şekiller bırakmış ( bir tane çektim ) ,son günümüzde vedalaşmaya geldi .Bu sene deyişik hotela gittik ,saygı süper ,yemeklere diyecek sözüm yok ,her şey superdi,ama nedense son gece akşamleyin yemekte yan masada gördüm olay isyan ettirdi beni,persolle ilgili deyildi çok şükür .Bir çift ,ikisi'de güzeller ,ama yemekte ,yüzlerce insanın duyacak şekilde erkek bayanı azarladı ,kızcağız yerle bir olmaya tercih etmiştir ,ertesi gün baktım yan masada oturuyorlar ( akşam yemeyinde 3 aile ile berarer oturuyorlardı ,şimdi'ise biri biraz yanlarında oturdu ve sıkıldı ,bey ' efendi ' bardak ,bardak şarap içiyordu,bir arada kız kalktı ve bir daha görmedim.Böyle haller küçüklüğümde çok gördüm,şarhoş gödüğümde içimden bol bol şişe kırmak geliyoru erkek diyen ........sözüm yok .İki kızım var ,onlara'da söylerim ,çekmekten'se böyle hayat evlennmemek daha iyi,böyle hayat çekmeye deymez ,damat olacak adaylar korksun ,ben erkek çocuk hiç istemedim ,Allah gönlüme göre verdi çok şükür.
Evim ,evim güzel evim ,ve kedimiz .Kedimiz bizi çok özlemiş ,biz harşeyi. Hotelde tek çorbaları beyenmedim ,evde hemen en sevdiğim 'supa ' dediğim çorbayı yaptım .Supa bulgarcadan gelen bir tür ...nasıl desem ..terbiyeli çorba .Genelde işte yazıyorum ( bakkal) 09.00 sonra biraz rahat oluyoru,burasını seviyorum,tabi'ki kendini beyenmişler yok ise .Resimler ve herkese cevap daha sonra yazarım .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder