ARAMA KUTUSU

21 Mayıs 2014 Çarşamba

sağda sadece kabak,soldaki kabak ve ıspanak karışımı köfteler


Ben buna etsiz başbakan köfte dedim :etlisi burada :http://mazesinyemekleri.blogspot.com/2011/07/basbakan-kofte.html

MALZEMELER:
-1 tane rendelenmiş,suyu çok güzel sıkılmış büyük kabak

-1 yumurta(aslında ben koymadım ,bizde birisi yumurta yiyemiyor),ama daha güzel kabarırdı
-2-3 çorba kaş. mayonez
-2-3 çorba kaş.nişasta
-1 diş sarımsak
-maydanoz
-kara biber,1 tutam kimiyon ,tuz
-yeşil soğan

YAPILIŞI :
- çok basit :hepsini karıştırdım ,gerekirse biraz daha nişasta da koyabilirsin
-sıvı yağı ile ısıtılmış tavaya kaşık ile minik köfteler döktüm,iki tarafını kızarttım
-yarısına da buzluktan 1 avuç ıspanak ile karıştırdım,ıspanaklı bence daha güzel oldu .

8 yorum:

  1. sebze köfteleri süper. denemek lazım:))
    eline sağlık.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Страхотни кюфтенца! Много вкусно изглеждат, поздрави!

    YanıtlaSil
  3. Bu güzelim köftelere Başbakan köftesi deme ya. Köftelere hakaret oluyor. :)) Eline sağlık süper görünüyorlar.

    YanıtlaSil
  4. Elinize saglik, harika görünüyor,sevgilerimle;)

    YanıtlaSil
  5. Her ikisinide zevkle yaparım
    Ellerine sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Mazes harika tariflerini ancak bu gün gördüm. Hayırlı kandiller ve ellerine sağlık. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  7. Bayılıyorum buna ben :)))
    Ayrıca blogunuzu takibe alamıyorum gfcniz çalışmıyor
    Banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Canım,
    ellerine sağlık. Ne güzel bir görüntü, çok iştah açıcı olmuş.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil