ARAMA KUTUSU

21 Mayıs 2014 Çarşamba

sağda sadece kabak,soldaki kabak ve ıspanak karışımı köfteler


Ben buna etsiz başbakan köfte dedim :etlisi burada :http://mazesinyemekleri.blogspot.com/2011/07/basbakan-kofte.html

MALZEMELER:
-1 tane rendelenmiş,suyu çok güzel sıkılmış büyük kabak

-1 yumurta(aslında ben koymadım ,bizde birisi yumurta yiyemiyor),ama daha güzel kabarırdı
-2-3 çorba kaş. mayonez
-2-3 çorba kaş.nişasta
-1 diş sarımsak
-maydanoz
-kara biber,1 tutam kimiyon ,tuz
-yeşil soğan

YAPILIŞI :
- çok basit :hepsini karıştırdım ,gerekirse biraz daha nişasta da koyabilirsin
-sıvı yağı ile ısıtılmış tavaya kaşık ile minik köfteler döktüm,iki tarafını kızarttım
-yarısına da buzluktan 1 avuç ıspanak ile karıştırdım,ıspanaklı bence daha güzel oldu .

10 yorum:

  1. sebze köfteleri süper. denemek lazım:))
    eline sağlık.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Страхотни кюфтенца! Много вкусно изглеждат, поздрави!

    YanıtlaSil
  3. Bu güzelim köftelere Başbakan köftesi deme ya. Köftelere hakaret oluyor. :)) Eline sağlık süper görünüyorlar.

    YanıtlaSil
  4. Elinize saglik, harika görünüyor,sevgilerimle;)

    YanıtlaSil
  5. Her ikisinide zevkle yaparım
    Ellerine sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Mazes harika tariflerini ancak bu gün gördüm. Hayırlı kandiller ve ellerine sağlık. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  7. Bayılıyorum buna ben :)))
    Ayrıca blogunuzu takibe alamıyorum gfcniz çalışmıyor
    Banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Canım,
    ellerine sağlık. Ne güzel bir görüntü, çok iştah açıcı olmuş.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  9. Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
    cay-makineleri.com

    YanıtlaSil