ARAMA KUTUSU

16 Kasım 2011 Çarşamba

çok lezetli mantar çorbası - много вкусна гъбена чорбица









malzemeler:
-250gr.mantar(1-2 avuç kesilmiş)
-2-3 çorba kaş.un
-2 çorba kaş.tereyağı
-2 çorba kaş.sıvı yağı
-tuz ve karabiber
-500 ml.sıcak su

hazırlanışı : mantarları yıkayıp kurulayın(ben sebze kurutucuda çeviriyorum 2-3 kere ),ince dilimleyin ,sıvı yağı ile suyunu salacak,çekecek ve biraz kavurulacak,tavuk suyum vardı onu ekledim,20 dak.kısık hateşte kaynattım.
   Balkan tereyağı kullanıyorum,daha iyisini tanımam (ACABA BANA SPONSOR OLUR'MU BALKAN),1 kg.alıyorum ,dilimlkeyip eritiyorum ve donmasını bekliyorum,altında süt var,bir kenarını kaldırıp sütü atıyorum,kalanı bir kaba doldurup buzdolapta ucundan alıp kullanıyorum,yani zararlı şeyler gidiyormuş.TEREYAĞI ZARARLIYMIŞ DİYORLAR BAZILARI,BEN İNANMIYORUM,FAYDALARINI GÖRÜYORUM,ZARARINI GÖRMEDİM,HERHALDE SIVI YAĞI ÜRETİCİLERİN UYDURMASI .
    Tereyağını eritip unu kavururum ,souk su ile inceltip çorbaya katarım,tuz,kara biber ve işte sana super lezetli mantar çorbası,ben ise hazır çorbalara karşıyım,aslında hepsi ayni tat sade aroma deyişiyoru.





на български


продукти:
-250 гр.гъби (2 шепи нарязани)
-2-3 суп.лъжици брашно
-2 суп.лъж.краве масло
-2 суп.лъж.олио
-сол,черен пипер
-500 мл.топла вода

приготвяне: гъбите се измиват,подсушават и се нарязват на ситно,изпържватсе с олиото,прибавя се водата (аз имах булйон от кокошка ,него използувах),20 мин.на тих огън ври.
  Краве маслото вземам кг.разстопявам и оставям да замръзне,отдолу има млеко,пробивам дупка и изхвърлям млекото ,прибирам в хладилника .
  Маслото разстопявам ,запържвам брашното ,слагам студена вода ,разбъркавам като каша и прибавям към гъбите,посолявам,слагам черния пипер и готово. Аз съм противник на готовите сухи чорби,всички са с еднакъв вкус,само слагат арома според вида .





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder