ARAMA KUTUSU

11 Mayıs 2012 Cuma

KÖPÜKLÜ DESERT-24 SAAT SONRA ÇOKO KREMİ KEŞFETTİM


bir gece buzdolapta beklerse çoko krem gibi oluyoru,hemen soğuduktan sonra köpüklü krem.
istemeyerekten çoko kremin formülünü buldum.

MALZEMELER:
-200 gr.çikolata(parçalanmış) -ben kuvertür kullandım,hani 2.5kg bloglar var ya
-3-4 çorba kaş.pudra şeker
-200 gr.krema-kutudan çıkarıp çatal ile 3-4 kere çırpılmış
 YAPILIŞI:
-çikolatayı benmari eritin
-pudra şekeri ilave edin ve mikser ile (el blendırın çırpıcısı ile çok güzel olur )puh krem oluncaya kadar çırpın 2-3 dak.
-kremayı ilave edin ve yine çırpın
SOĞUDUKTAN SONRA TÜKETİRSEN DESERT OLUR.BENİM BİR TANESİ KALDI ,SARDIM,SARMALADIM BUZDOLAPTAN KOKU ÇEKMESİN DİYE ,YANİ 24 SAAT SONRA BAKAYIM DEDİM HALİNE...ÇOKO KREM ,KATKISIZ ,DOĞAL,KEŞKE ÇOCUKLARIM KÜÇÜKKEN BUNU KEŞFETSEYDİM .

2 yorum: