ARAMA KUTUSU

6 Aralık 2011 Salı

kremalı tavuk -пиле със сметана











malzemeler:
-4 tavuk kalçası
-100ml.krema
-100ml.süt
-4 çorba kaş.rendelenmiş kaşar
-3 çorba kaş.tereyağı
-3 sivri biber
-5-6 mantar
-2 çorba kaş.sıvı yağı
-1 çorba kaş. un 
-tuz ve kara biber

 hazırlanışı : 2 çorba kaş.tereyağı,2 çorba kaş. sıvı yağı eritip kalçaları iki tarafı kızartıp fırın kabına alıyoruz,aynı yağıda önce küçük kesilmiş biberleri 2-3 dakika kavurup etlerin üstüne diziyoruz,mantarları dilim kesip 2-3 dak kızartıyoruz aynı yağıda ve etlerin,bibrlerin üstüne sıralıyoruz.,1 çorba kaş. tereyağına erir erimez unu 2-3 dak. kavurup süt ve krema çırparak un ile buluşturuyoruz ,koyulaşınca etlerin üstüne döküyoruz,ben borcamda yaptım ,kapağını kapatıp 180'fırında yaklaşık 30 dak. pişirdim,kaşar rendesini sepeledim etlerin üzerine ve kapak altında daha 10 dak.pişirdim,sonra kapağı açıp kaşarlar kızarana kadar biraz daha fırınnladım.
     Bütün malzemeleri katıp ,ertesi gün pişirebilirsin sadece kaşarı ilave edersin ertesi gün .
NOT: tuzu ben her pişen malzemenin üstüne sepeledi ,en son kara biber septim .



   на български

пиле със сметана 

продукти:
-4 пилешки бутчета
-100мл.сметана (не сладка)
-100мл.мляко-прясно
-3 зелени чушки
-4 лıж.настърган кашкавал
-3 лъж.масло
-5-6 гъби
-2 суп.лъж.олио
-1 суп.лъж.брашно
-сол и черен пипер

 приготвяне :s 2 лъж.масло с 2лъж.олио запържвам месото и го слагам в огнеопорна тенжера ,просто е необходим съд с капак,в същото масло по ред изпържвам нарязаните чушки и гъбите по 2-3 минути и ги слагам върху месото .С 1 лъж.масло запържвам брашното и слагам с постоянно бъркане сметаната и млякото докато се сгъсти ,прибавям към месото ,затварям капака и слагам във фурната на 180' за 30 мин,прибавям кашкавала ,под капак още 10 мин.и без капак докато се зачерви кашкавала .
    това ястийе може да се направи от вечерта без да се слага кашкавала .
НОТ:соленето аз направих така:след изпържването на всеки продук посолявах от горе и най на последно побиберих . 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder