ARAMA KUTUSU

10 Nisan 2012 Salı

SOĞANLI KAHVALTI EKMEĞİ

bu ekmeği çok seviyorum,tam kahvaltılık,bu arkadaşımda görmüştüm - http://yoli-www.blogspot.com/2011/07/blog-post_21.html




MALZEMELER: 
-ekmek
-kaşar
-yeşil soğan
-tuz
-kara biber
-tereyağı

YAPILIŞI:
-ekmeği önce dilimle -tabanını kesme -1 sm. kadar kalacak
-sonra uzunlamasına ,kare gibi olacak
-foliyodan emeğe tabak yap,pişerken yağılar ekmeğin altında kalsın
-kaşar doldur her kare içine
-tuz,kara biber sepele
-4-5 çorba kaş.  erimiş tereyağı gezdir ekmeğin üstüne 
-küçük doğranmış yeşil soğan sepele
-250'ısıtılmış fırında kaşarlar eriyene kadar pişir 
Sandviç ekmek ile de olur,tabi bunun için önceden almanız lazım .
Soğan piştiği için koku yapmaz ağızda .

7 yorum:

  1. ayaayayyy.. harika bir tarif bayıldım:) ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Geldim arkadaşım,
    Ne güzel bir sunum,en sonda ki görüntü muhteşemmm.
    İçinde ki malzemelerle ekmek apayrı nefis bir lezzete dönüşmüştür.
    Ellerine sağlık.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşım ne yapmış diye sayfana geldikçe.Bu nefis ekmeği gördükçe iştahım kabarıyor.Daha yapamadım,sabah yapsam mı?Senin de kulaklarını çınlatsam mı?
    Şimdi de sen nerdesin canımm.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. teşekürler arkadaşlar,2-3 gün yattım,belim ağırmaya başladı,boş durmadım 1 kitap bitirdim ,ama iyi geldi yatmak,nedense hep çok işim var .

    YanıtlaSil
  5. SEVALCIM,DURDUĞUN KABAHAT ,ÇOOOK LEZZETLİ OLUYORU EKMEK .

    YanıtlaSil
  6. çok pratık ve emınım kıtır kıtır cok lezız olmustur.. ellerınıze sağlık, ben de deneyeceğım..

    sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakkal ekmeği ile gerçekten çok...kıtır oluyoru,ev ekmeği ile o kadar beğenmedim,bir de yeşil soğan mutlaka sepele ,sihir soğanda .

      Sil