ARAMA KUTUSU

7 Mart 2013 Perşembe

domates yatağında yumurta


Aslında domatesler büyük olacak ,en azından görüntüsü süper olacaktı ,lezzeti tabi ki değişmezdi .

MALZEMELER:
- halka kesilmiş domates
-yumurta
-peynir
-yağı

YAPILIŞI:
- görüntü olarak domatesleri kabukları ile halka kesilse olurdu ,ben sevmiyorum kabukları
-sıvı yağını koydum el tavaya,ocağı açtım,o sırada domatesleri soyup yağın içinde iki tarafını kızartır gibi yaptım
-domateslerin üstüne baharatlanmış pul biber,kara biber ile lor peyniri bolca döktüm,üstüne yumurtaları kırdım,tuzladım,ocağı kıstım,yumurtanın beyazları katılaşana kadar pişirdim
-bu yumurtalar da 1 haftadır aklımın köşesine yerleşmişler kıpır,kıpır geziyorlardı ,şimdi beynimde başka şeylere yer kaldı,midem de test etti,ikimiz de memnun olduk,çiği yumurta sevmeyen de çırpıkta domateslerin üstüne dökebilir yumurtaları .

43 yorum:

  1. Mazesim senin beydinden benimkine geçtiler biraz sonra mutfakta pişip midemdekil yerlerini alacaklar....:))))
    Süper bir görüntü ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl,beğendin mi?sade yumurtadan daha hafif ,değil mi?

      Sil
  2. Ohhhhh eline sağlık Melezcim ekmek olsaydı bandırıp yerdim:)nefis görünüyor...

    YanıtlaSil
  3. Vallahi süper fikir! Tebrik ederim bayıldım buna.. Ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  4. Pazar Kahvaltıların vazgeçilmezi:)
    Ellerinize sağlık,harika görünüyor
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim domates yemeğim var,onu da çok severim,yumurta da severim ( biraz yasaklılar arasında ,safra kesemi kaybettim ),ikisini bir araya getirdim,tam benlik.

      Sil
  5. dün öğle yemek 5 çayına denk geldi,ve nasıl hayallerim vardı ,ama iyi oldu ,test ettim ve çoook beğendim ,nefis bir lezzet ,afiyet olsun canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen nereden çıktın diyecektim,NzlGl -le yazarken aralarda sıkışmış,100000000 bir olan olay ,çok şanslıyım,aferim sana kız.

      Sil
  6. Değişik,pratik en önemlisi vitamin deposu.Ben bu tarifi tuttum.Ellerinize sağlık arkadaşım.Selamlar.

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık Mazes'im pratik ve lezzetli bir tarif. Peynir,domates,yumurta daha ne olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insanın kendi yemeklere cevap yazarken gözü kalır mı ...mesajları okurken ağzım sulandı.

      Sil
  8. Kahvaltıda sıcacık çay, fırından yeni çıkmış ekmekle nasıl bir üçlü olur!!! Eline sağlık canım, afiyetle yiyin...

    YanıtlaSil
  9. Batır ekmeği ye o yumurta sarıları dağılsın yine ekmekle dal ne güzel senaryo değil mi canım eline sağlık pek severim yaa

    YanıtlaSil
  10. Canım,
    ellerine sağlık. Nefis bir görüntü. Üzerine boca kırmızı pul biber. Mmmmmmmmmm.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pul biberi lor ile beraber altta kaldı ,saklanvaç oynuyorlar.

      Sil
  11. Tam bandır bandır ye dedikleri cinsinden olmuş, afiyetler olsun.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. Поредната вкусотия, предложена от теб! Да си оближе пръстите човек!

    YanıtlaSil
  13. Oyyy Mazes,ben gelmeyeli neler neler paylasmissin böyle....Diger yazilarina da baktim,paylastigin 3D resimler bir harika.....
    Hele Domates yatagin yok mu?Yumurtalarin yaninda ekmegimi bana bana yatarim ben:)))) afiyetler olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bandır,bandır yedim,çok lezzetliydi.3d süper bir icat diyebilirim canım.

      Sil
  14. Canım Mazesim ne güzel görünüyor yumurtalar, bandır bandır ye. Ellerine sağlık bitanem..

    YanıtlaSil
  15. süper bir görüntü çok iştah açıcı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke resimlerim de her zaman böyle güzel çıksa.

      Sil
  16. Bend eyaparım bunu bende..
    Ekmeği bandıra bandıra nasıl güzel olur.
    Ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  17. Merhaba bolgnuzu çok beğendim hemen izlemeye aldım.Domates yumurta uyumuna bende çok bayılırım.Ellerinize sağlık.Bende sizi blogma bekliyorum umarım bize katılırsınız.Sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin ve gelirim tabi ki,yumurta ise böyle süper oluyor.

      Sil
  18. Muazezim kahvaltiya sendeyim.
    Çayi demlerim kuzum.
    Eline saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acil durum yemeyi ,çay bile demlenemez kıskançlıkta ,o kadar çabuk olacak.

      Sil
  19. Oy ben senin tarif şeklini yerimmm:)
    Sen ne tatlısın yahu Mazes'im...
    Bu arada tarif süper.
    Kopyaladım. Gerçi ben buzluktaki domatesleri kullanacağım ama sanırım oda olur.
    Çok lezzetli ve sağlıklı canım...
    Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buzluktakilerini bitirmek lazım yaz geliyor ,olur ,neden olmasın ki,mutfakta çareler tükenmez.Afiyetler olsun canım.

      Sil
  20. çok canım istedi şimdi, bu saatte...ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insan çok açıktığında daha güzel şeyler çıkarıyor canım,soğukta ve aç isem uyuyamam ,bir de uykusuzluk çekersem yumurta pişiririm .çok da güzel uyku ilacı olur benim için.

      Sil
  21. oyyy... bu ne güzel bir şeydir böyleee..:) mazezcim ellerine sağlık tek kelimeyle muhteşemmm..

    YanıtlaSil
  22. Ahh haa bunu bende sık sık yaparım aynı senin gibi domates dilimlerini altlı üstlü öncesi pişirip üzerine yumurtaları kırarım kekikleri serperim de ben peynir hiç koymazdım bak aklıma takıldı bidahakin de peynirlerde konacak Canımm ellerine sağlık afiyetler olsun sevgilerimle.)

    YanıtlaSil
  23. henüz kahvaltı bile yapmayan ben...
    Bu fotoğraflarla iyice kendimden geçtim ;)
    Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil