ARAMA KUTUSU

30 Mart 2012 Cuma

BU DA BENİM KAÇAMAĞIM


KAÇAMAK dediysem yemek olarak dedim,çok çabuk pişen ,lezzetli mi lezzetli .

MALZEMELER :4 kişilik
-750 ml.su
-250 gr.mısır unu
-1 -2 tatlı kaş. tuz
-150 gr tereyağı
-150 gr.peynir

HAZIRLANIŞI:
-su ve tuz kaynamaya başlayınca mısır unu suyun ortasına dökülür,oklava veya tahta kaşığın sapı ile mısır unu ortadan kenara doğuru yuvarlaklar çizer gibi karıştırılır 7-8 dak ,hamur tencereden ayırılmaya başlayıncaya kadar .
-ben kavurduğum tereyağı ve peyniri kaçamağın içine kattım ve karıştırdım,isteyen kaçamağı tabaklara koyduktan sonra peynir sepeleyip,üstüne kızgın tereyağı dökebilir.

kalırsa kaçamaktan ,kare gibi şekiller kesin,tereyağıda iki tarafı kızartın,veya kızardıktan sonra domatesli sos ile servis edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder