ARAMA KUTUSU

31 Mart 2012 Cumartesi

http://turkishfoodsanddesserts.blogspot.com/2012/03/ikinci-cekilisimiz-basliyor-tam-101.html -ben burada gördüm

IKINCI CEKILISIMIZ BASLIYOR. TAM 101 PARCALIK HARIKA BIR KURABIYE SETI KAZANMAK ISTERSENIZ...

IKINCI CEKILISIMIZ BASLIYOR. HARIKA BIR KURABIYE KALIP SETI TAM 101 PARCALIK BU SETI KAZANMAK ICIN YAPMANIZ GEREKEN TEK SEY;

-FACEBOOK SAYFAMI BEGENMEK (FACEBOOK PROFILI OLMAYIP BLOGU OLANLARIN DA BLOGUMU IZLEMEYE ALMASI)
 
-CEKILISI KENDI FACEBOOK YA DA BLOGUNUZDA DUYURMANIZ
-BEGENIP DUYURDUKTAN SONRA BU GONDERININ ALTINA , BEGENDIM VE PAYLASTIM DIYE YORUM BIRAKMAK.
 (SADECE SAYFAYI BEGENIP PROFILINDE PAYLASMAYANLARI LISTEDEN SILIYORUM. LUTFEN HERKESIN HAKKINA RIAYET EDELIM.)
CEKILISIMIZ 30 NISAN'A KADARDIR.

beğendim ve paylaştım
hayırlı olsun 

11 yorum:

  1. canım ben geldim çok hoş bir hediye bloğum da duyurdum canım kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  2. Canım zaten izleyimcimsin blogumdada duyurdum ve bu hediyeyide çok istiyoeum şanslı değilimdir ama hayırlısı olsun

    YanıtlaSil
  3. ben de katılmak istiyorum. blogumda duyurdum, sizi de izlemeye aldım. katılanlara bol şans diliyorum.........

    YanıtlaSil
  4. bir kase lezzet
    gülten ÖZDEMİR
    mügepolat

    herkese hayırlı olsun şimdiden,kazanan güle güle kullansın

    YanıtlaSil
  5. http://turkishfoodsanddesserts.blogspot.com/2012/03/ikinci-cekilisimiz-basliyor-tam-101.html
    AH ARKADAŞLAR ,BEN BURADA GÖRDÜM,KUSURA BAKMAYIN YANILTIYSAM.

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Selam izlemeye aldım en çokta şu bayatlamayan böreği yapıcam merak ediyorum hazır kurabiye kursuna gitmişken güzel bir hediye olur bana şansımı deneyim dedim..

    leylagnr@yahoo.com.

    YanıtlaSil
  8. begoş
    börek geçekten süper ,ben yaptım diye demiyorum,keşke daha fazla ıspanak koysaydım,azlığından evde şikayet vardı ...

    YanıtlaSil
  9. Günaydın çok değişik tadlar var beğendim bloğunuzu izlemeye aldım inş bana çıkar ))

    YanıtlaSil
  10. eliminişlediği,hoş geldin,her zaman beklerim.

    YanıtlaSil