ARAMA KUTUSU

26 Mart 2012 Pazartesi

hayal

2-3 sene önce kuru pasta imalatanem vardı ,sağılık nedenleri ile kapattım,hala makineler,tepsiler duruyoru,bilenler  ise neredeyse yok paraya almak istiyorlar reçetelerimi.Kızlarım devam eder diye düşünmüştüm,öğretmenliği tercih ettiler.Birisi Iğıdırda öretmen (biz İzmirdeniz),telefonda laf arasında :anne gel buraya ,tiramisu,piza  yapsan köşeyi dönersin,ellerin çok lezzetli dedi,aslında imalataneden önce pastane hayalim vardı,tabi iş benden geçti,ama içimde kıpırtı olmadı desem yalan olur.

 

4 yorum:

  1. Canım bloguma bıraktığın yorum ve tavsiyelerin için çok teşekkür ederim. Tecrübeli birinin fikirleri benim için çok değerli. Aslında tek başına altından kalkamam diye sevdiğim tanıdığım bir ortak bulmaya çalışıyordum ama aklımda da soru işaretleri yok değildi. Senin tavsiyelerinden sonra ortak konusunu ciddi manada düşünmeye başladım. Bir insanı ne kadar tanırsan tanı ne kadar seversen sev ortaklık çok başka bişeydir eminim. Birde ben iş konusunda çok titizim, işimi kolay kolay kimseye emanet edemem, herşeyden mutlaka haberim olsun isterim, kendim kontrol etmeden hiçbirşeyden emin olamam, herşeyi kendim yapmak isterim. Benim gibi biri ne kadar sevdiğim biri olursa olsun eminim bir ortakla anlaşamaz. Ama tek başıma da nasıl altından kalkarım hiçbir fikrim yok. Neyse zaten şuan için ertelenmiş bir proje. Şartlar oluştuğunda daha detaylı düşünürüm. Senin durumuna da çok üzüldüm. Sevdiğin bir işin nefret ettiğin bir işe dönüşmesi çok zor olmalı. Madem içinde de kıpırtı var, naçizane tavsiyem, eski tecrübelerinde de ders çıkararak herşeye baştan başlaman. Hayalindeki pastaneyi açman. Herşeyin gönlünce olmasını dilerim. Bu arada çok hoş bir blogun var, takibe aldım. Herşey için teşekkürler. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. HAYALLERİNİZİN PEŞİNDEN GİDİN BENCE DE..
    TECRÜBENİZDE VARMIŞ.
    UMARIM HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLUR..
    HUZURLU HAFTALAR..
    :)
    SEVGİYLE KALIN..

    YanıtlaSil
  3. ahhh kızlar,yaş 52,5 kere bıçak altına yattım,en sonu bel fıtığı,tamirden geçtim ama 25 yaşına dönemedim,ama gönül işte ....

    YanıtlaSil
  4. Canım arkadaşım,
    Sen içinde ki sevgiyle ve bilgilerinle çok daha iyilerini yapacağına inanıyorum.
    Yeter ki sağlığında ki sorunlar düzelsin.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil