ARAMA KUTUSU

20 Haziran 2011 Pazartesi

ÇİLEK SOSLU PUDİNG





PUDİNG MALZEMELERİ:
-2 su bardağı süt
-2 yumurta sarısı
-4 çorba kaşığı toz şeker
-2 çorba kaşığı tepeleme un

PUDİNG HAZIRLANIŞI:
Bütün malzemeler hafif ateşte sürekli karıştırılarak koyulaşıncaya kadar pişirilir ve kaselere doldurulur.

ÇİLEKLİ SOS MALZEMELER VE HAZIRLANIŞI:
Geçen sene yaz ayında alıp difrizde sakladığım çilekleri deneme amacı ile koymuştum. Dayanıklılığını test ettim. 1 sene sonra çıkardım fakat tatları ekşi idi bende onları puding için sos yapmaya karar verdim.
250 gr civarında dondurulmuş çilek (tazesi ile dahada lezzetli olur) 4 çorba kaşığı toz şeker ile yumuşayana kadar kaynattım, el blendırı ile ezdim, puding üzerine paylaştırdım.

НА  БЪЛГАРСКИ

ЯГОДОВ ПУДiНГ:
-ПУДİНГ:
-2 чаши прясно мляко
-2 жълтъка
-4супени лъжици захар
-2пълни лъжици брашно

ПРİГОТОВЛЕНİЕ:
подуктите на слаб огън с постоянно бъркане до сгъстяване се пригорвя и се разпределя в купички,на мене ми излезнаха 4 купички.

ЯГОДОВ СОС:
миналата година пробвах ягоди във фризера,макар и да сложих достатъчно захар бяха кисели и затова измислих този сос .Около 250 гр.замръзнали ягоди с 4 пълни лъжици захар варих докато омекнат ,с блендъра направих на пюре и залях пудинга ,хареса ми само за този пудинг имам във фризера ягоди. Приятен апетит .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder