ARAMA KUTUSU

20 Şubat 2012 Pazartesi

SUPER BİR TAVUK,24 SAAT SUDA BEKLER


KFC'in tavukları gibi ,tabi evde yapıldığında daha super bir şey oluyoru ,o kadar güzel'ki piştikten sonra resim çekmeye unuttum .Bu bloğu yapmama sebep olan çocuklarım,güzel olmayan tarif eklemem ,bana güvenebilirsiniz.Bu tarifi Martha Stewart'ın bi programında gördüm ve bayıldık lezzetine ,hem çok pratik .

malzemeler :
-8 kanat,2 but 
-4 l.su
-125 gr. tuz = 6 çorba kaşığı
-3 çorba kaşığı toz şeker 
-3 tatlı kaşığı toz kırmızı biber
-2 tatlı kaşığı pul biber
-1 tatlı kaşığı kara biber

hazırlanışı : su,tuz ve şeker karıştırılır eriyene kadar. Biberler karıştırılır ,etler bastırarak her tarafı biberli harca bulanır,suyun içine alınır ,ben buzdolapta ertesi akşam yaptım,etler sudan çıkartılır ve una bulanır ,bol kızgın yağıda kızartılır ve buna rağmen hiç yağılı değillerdi .Kalça kullanırsanız en iyisi kemiksiz,içi birazıcık çiği kalıyoru ,veya 3 keserek .
  Çok pratik ve çok lezzetli .




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder